مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-15ورزشي

واترپلوی انتخابی المپیک| پیشنهاد ایران روی میز FINA؛ باید با قزاقستان بازی کنیم


فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران برای رقابت های انتخابی المپیک پیشنهادی را به FINA ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو که مقرر بود روزهای 20 تا 26 بهمن به میزبانی قزاقستان برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.

تاریخ پیشنهادی برگزاری این مسابقات 5 اسفند 1398 است که با نظر کنفدراسیون آسیا به صورت رسمی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

امروز برخی رسانه ها اعلام کردند که فدراسیون جهانی شنا پیشنهاد داده تا برگزاری این مسابقات به میزبانی نورسلطان لغو شود و به جای آن قهرمان بازی های آسیایی 2018 در بخش مردان و بانوان راهی المپیک 2020 توکیو شوند.

با توجه به اینکه قزاقستان در بخش مردان و چین در بخش بانوان عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را کسب کرده اند، این دو کشور با پیشنهاد FINA موافقت کردند.

در این بین تیم کره جنوبی با توجه به اینکه شانس زیادی برای صعود به المپیک ندارد، نظر خاصی هم نسبت به این موضوع نداشته؛ اما فدارسیون ایران مخالفت خود را با این پیشنهاد اعلام کرده است.

مسئولان فدراسیون شنای ایران خواهان برگزاری دیدار انتخابی شده اند و در بسته پیشنهادی خود اعلام کرده اند که یا یک بازی به صورت رفت و برگشت بین تیم های ایران و قزاقستان برگزار شود و یا اینکه این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واترپلوی انتخابی المپیک| پیشنهاد ایران روی میز FINA؛ باید با قزاقستان بازی کنیم

واترپلوی انتخابی المپیک| پیشنهاد ایران روی میز FINA؛ باید با قزاقستان بازی کنیم